.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس شورای اسلامی شهر بابل خبرداد:
اجرا طرح ضربتی جمع آوری سدمعبرکنندگان

شمال نیوز: طرح ضربتی جمع آوری سد معبرکنندگان سطح شهر بابل در جلسه شورای ترافیک این شهر تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، محمد‌علی عباسی فیروز جاه، رئیس شورای اسلامی شهر بابل، در جلسه شورای ترافیک بابل اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان بابلی پدیده سد معبر در شهرستان بابل بوده که بدون ضابطه در حال گسترش است.
وی افزود: این امر موجبات نگرانی اعضای شورای اسلامی شهر شده است که این جلسه به منظور اتخاذ راهکارهای مناسب برای ساماندهی این معضل است.
فرامرز ابوالحسنی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بابل گفت: علی‌رغم همه برنامه ریزی ها و تلاش های انجام گرفته، متأسفانه بابل شاهد بیشترین معضل سد معبر در مازندران است.
وی افزود: انتظار می‌رود با نظارت بیشتر شورای اسلامی شهر در دوره چهارم و حمایت دستگاه های انتظامی ، راهنمایی و رانندگی، قضایی و مجامع امور صنفی، راهکار مناسبی برای رفع این مشکل اتخاذ تا شاهد برون رفت از این وضعیت نا بهنجار باشیم.
ابوالحسنی، به وجود برخی از مغازه داران که کالاهای خود را در پیاده رو بساط کرده و یا تابلوهای مغازه را در داخل پیاده رو یا سواره رو قرار می دهند اشاره کرد و گفت: ورودی‌های شهر از صنایع مزاحم اشباح شده است.
عسکری، شهردار بابل نیز بر ضرورت اختصاص یک شعبه قضایی در دادگستری بابل جهت رسیدگی به مسا ئل شهرداری تأکید کرد.
وی، تهیه زمین مناسب و خارج کردن مشاغل مزاحم از ورودی های شهر بابل را تأکید کرد و گفت: اگر در یک فرصت زمانی مناسب این عمل انجام پذیرد و شهرداری تمهیدات لازم را به کار گیرد، این معضل رفع می‌شود.
در این نشست مقرر شد، تا طرح ضربتی جمع آوری سد معبرکنندگان سطح شهر بابل پس از اطلاع رسانی مناسب توسط شهرداری بابل و با همکاری سایر دستگاه های مسئول اجرا شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 دي 1392
برادر عزیز شما نفست از جای گرم بلند میشه .
اون بابایی که در سرما زمانیکه شما کنار خانوادت هستی تو خیابون بساط کرده حتما احتیاج داره که اینکار رو می کنه .
لازمه تصمیم بهتری اتخاذ بشه تا مورد لعن و نفرین این قشر زحمت کش و نیازمند قرار نگیرید.
ای متصدیان دولت امید وتدبیر
نا شناس 30 دي 1392
آقايان شوراي شهر .. شما پارتي اقوام خود هستيد و زود براي فاميل اشتغال ايجاد ميكنيد بنده با مدرك فوق ليسانس دست فروشي نكنم چيكار كنم .
برويد قبل از تصويب مصوبه آمار افرادي كه از طرف شوراي شهر در شهرداري مشغول شده اند را ملاحظه بفرماييد .......... چه كرده ايد احسن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.